دست نوشته های یه دبیرستانی :)

چیزی واسه گفتن ندارم ولی می نویسم ...

دست نوشته های یه دبیرستانی :)

چیزی واسه گفتن ندارم ولی می نویسم ...

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

خاطرات

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۲۷ ب.ظ

تا حالا شده با گوش دادن به یه آهنگ به یاد گذشته بیوفتید؟

به نظر من یکی از بهترین حس های دنیا اینه که آدم به آهنگ های که در گذشته باهاشون خاطره داشته گوش کنه .

من خودم هر وقت به آهنگ مورد علاقم گوش میکنم یاد دوران بچگیم میوفتم و کلی احساساتی میشم.

البته احساساتی شدن رو میشه از دو جنبه بهش نگاه کرد ! چون بعضی وقتا آدم با گوش کردن به آهنگ مورد علاقش حسرت گذتش رو میخوره یا ...

البته بعضی وقتا در آدم یه انگیز خیلی بزرگ ایجاد میشه و به آیندنش کلی امیدوار میشه ، یا حتی بعضی وقتا از گذشته درس میگیره.

آهنگ ها هم مثل عکس های کاغذی هستن که مردم اونا رو چاپ میکردند و میزاشتند تو آلبوم عکسشون و برای همیشه براشون باقی می موندو وقتی اونا رو میدین کلی خاطره رو تازه میکردن.

خوشحال میشم که بدونم هر کی با چه آهنگی خاطره داره :)


  • عارف شمس

آهنگ

خاطرات گذشته

نظرات (۴)

متاسفانه تنها آهنگی که شدیدا من رو به خاطرات فرو می بره" نمره ی بیست کلاسو نمی خوام" و "تو خود نمره ی بیستی" جفتش از کامران و هومن هست! این دوتا جایگاه عجیبی در بچگی های من دارن://
پاسخ:
فک کنم این دوتا آهنگ مال بیشتر از ۱۰ سال پیش باشن !😀
کلا از ویزگی اهنگا همین یاداوری خاطراته...همینه که ترسناکشون میکنه....وقتی اهنگی رو که چند وقت پیش در جریان یه ماجرا گوش میدادی رو دوباره پلی میکنی...همون موقعس که خاطرات قشنگ از جلوی چشمات رد میشن...
در مورد اینکه با کدوم اهنگا خاطره دارم میتونم بگم بیشتر اهنگای #محسن_یگانه ولی اینم بگم که هیچ وقت یادم نمیره چقد با#یکی_هست_تو_قلبم مرتضی پاشایی گریه کردم....
پاسخ:
دقیقا،آهنگ یکی هست توقلبم مرتضی پاشایی خیلی قشنگه!
هر کس با کلی اهنگ خاطره داره فقط یکی دوتا نیست که بخوایم بگیم ولی خب من یکی از بدترین خاطراتمو با اهنگ آهنگ احساس آرامش خواجه امیری دارم
اره درسته
میشه با موزیکها یه دنیای دیگه توی ذهن مون بسازیم
موزیکهایی که ساعت ها باهاشون خاطره داریم:)
پاسخ:
دقیقا منم موافقم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی