دست نوشته های یه دبیرستانی :)

چیزی واسه گفتن ندارم ولی می نویسم ...

دست نوشته های یه دبیرستانی :)

چیزی واسه گفتن ندارم ولی می نویسم ...

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

:/

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۴ ق.ظ

سلام

یه چند ماهی بود که اصلا پست نزاشته بودم . راستش تازگی ها خیلی خسته شدم .

یعنی میتونم بگم در خسته ترین حالت ممکن هستم که تو چند سال اخیر تجربه کردم .

اصلا نمیدونم میخوام چیکار کنم یا حتی نمیدونم در حال حاضر دارم چیکار می کنم . اصلا کلا بی انگیزه شدم و انقدر هم که برای افزایش انگیزه آهنگ ، کتاب ، مطلب هایی که تو کانال های انگیزشی تلگرام و ویدیو انگیزشی دیدم خسته شدم . اصلا الان میتونم به عنوان یه سخنران انگیزشی صحبت کنم و به کلی آدم انگیزه بدم .

وقتی که داشتم برای راه حل این خستگیم تو اینترنت سرچ میکردم فهمیدم که شاید دوپامین مغزم کم شده و برای افزایش دوپامین در مغز یه سری خوراکی های طبیعی وجود داره مثل هندونه و بادوم و یه سری چیز های دیگه .

در حال حاضر اصلا نمیدونم چیکار کنم اگه کسی تجربه مشابهی داره کمک کنه لطفا .

 البته با داییم که حرف می زدم میگفت مال بلوغ

راستش نمیدونم :/

  • عارف شمس

نظرات (۳)

عه؟! کی برگشتین؟ :) عاقا ما چشممون به در خشک شد!
چیز عادی که هست!من همیشه ی خدا خستم!:) یعنی حس و حال هیچ کاری نیست واقعا! و هرچیزی بی معنی به نظر میاد:/ طبیعیه! از اثرات زندگی تو این دنیاست!
پاسخ:
عه شما کی پیام گذاشتی :)
چیز خاصی نیست الان دیگه از اون مود دراومدم
الان خیلی سرحال پر انرژیم
فکر کنم چیز عادیه تجربه ش کردم!فقط باید یکم صبوری کرد
پاسخ:
امیدوارم
با دوستات برو مسافرت حالت عوض میشه :))
پاسخ:
فکر خوبیه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی