دست نوشته های یه دبیرستانی :)

چیزی واسه گفتن ندارم ولی می نویسم ...

دست نوشته های یه دبیرستانی :)

چیزی واسه گفتن ندارم ولی می نویسم ...

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

تابستون :/

جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸ ب.ظ

سلام!

امروز خیلی اتفاقی رفتم سر تقویم میخواستم ببینم آزمون پایان ترم زبان کی هستش که با یه صحنه خیلی بد مواجه شدم !

فهمیدم که امروز 9 شهریوره :/

جالبه نه ؟

 برا من که خیلی جالب بود :)

آخه من به شخصه امسال میخواستم تابستون رو جر بدم و بهترین تابستون عمرم رو تجربه کنم ولی ...

آخه چرا انقد زمان زود میگذره ؟

مثلا من خودم میخواستم امسال تابستون هم برا المپیاد فیزیک بخونم هم برم بدنسازی و هر روز صبح برم پارک بدوم هم درس های کل متوسطه اول رو یه دوره بکنم و به علاوه درس های دهم رو هم پیش خوانی کنم .

الان خیلی ناراحتم که این کار ها رو انجام ندادم ولی یه ندایی از درونم داره آهنگ استاد معین رو میخونه که میگه :

مخور غم گذشته                   گذشته ها گذشته

هرگز به غصه خوردن               گذشته بر نگشته

البته این آهنگ خیلی قدیمیه ولی به خاطر اینکه خانواده به استاد ارادت خاصی دارند تو ذهنم مونده بود :)

بعد نشستم حساب کردم دیدم 20 روز دیگه هنوز از تابستون مونده

درسته کم به نظر میاد ولی خیلی کارا تو این بیست روز میشه کرد

مثلا من میتونم تمام اون کار هایی که بالا ذکر کردم رو انجام بدم با کلی کار دیگه

برای همین گفتم بزار این مطلب رو بنویسم که اگه شما هم فکر میکنید تابستون رو از دست دادین اینطور نیست .

برید از تابستون لذت ببرید

مثلا برید سینما (که البته فیلماش در حال حاضر چرته)

یا برید کتاب بخرید بخونید(مجله هم خوبه ، مثلا من خودم معتاد مجله دانستنیها هستم )

صبح زود طرفای 5 یا 6 با خانواده برید پارک صبحونه بخورید (البته اگه بتونید برید کوه بیشتر کیف میده )

آهنگ های باحال گوش بدید

یه بازی فکری بخرید بشینین بازی کنید

با رفیقاتون برید بیرون (البته من خودم به شخصه دوست دارم همه جا رو تنها برم )





خب دیگه بستونه :)

حالا برم ببینم خودم میتونم یکی از این کارهایی که گفتم رو انجام بدم یا نه :))))


  • عارف شمس

نظرات (۲)

دست رو دلم نذار که خونه :/
پاسخ:
:)
نمیدونم چرا با خوندن پستت یه ذوق بانمک نشست تو دلم
یهو یاد وقتی افتادم که هم سن و سالت بودم
خلاصه حال و هوای آخر شبی عجیبی رو به سرم انداختی
امیدوارم همیشه همینجور پرامید باشی
و این بیست روز باقی مونده حسابی بهت خوش بگذره ^__^
پاسخ:
چه جالب اصلا فکر نمیکرد رو کسی تاثیر بزاره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی