دست نوشته های یه دبیرستانی :)

چیزی واسه گفتن ندارم ولی می نویسم ...

دست نوشته های یه دبیرستانی :)

چیزی واسه گفتن ندارم ولی می نویسم ...

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

همینجوری :)

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۱۶ ب.ظ

سلام رفقا :)

هنوز کسی اینجا هست؟

خنده

آخه ۵ ماه بود اصلا نیومده بودم 

تصمیم گرفتم بلاگ رو حذفش کنم 

اگه کسی اعلام حضور کنه تو کامنتا حذف نمیکنم وبلاگ رو 

حتی اگه یه نفرم باشه بازم فعالیتم رو با همین بلاگ ادامه میدم 

کسی هست ...

؟!

اینم یه اهنگ باحال دانلود کنید کیف کنید 

دریافت

راستی اینم خودمم 

البته به علت اینکه نمیخوام قیافه جذابم رو ببینید با اموجی پشوندمش ولی عکس خیلی باحالیه 

راستش این عکس رو تو راه ایذه گرفتم خیلی سر سبز و خوشگل بود :)

  • عارف شمس

نظرات (۳)

هستم 
ولی خب خاموش و کمرنگ و این حرفا :))))
میخونمتون و اینکه واقعا عکسه دل میبره!
پاسخ:
خوبه ایول 
اره عکس هم خیلی باحاله چند تا دیگه هم دارم بعدا میذارم :)))
چه خوشگله عکست:))) پررنگ!!
آغا!!! من هستم! من هستم!
پاسخ:
سلاااااام خیلی ممنون 
عکس باحالیه :) رنگ لباستون با گل ها هماهنگه :)
پاسخ:
خیلی ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی